השכרת ציוד לאירועים בכפר סבא

כפר סבא ממוקמת במרכז השרון. למרות שהפכה בהגדרה לעיר לפני שנים רבות עדיין ניכר ונראה לעין שהמקום היה כפר לשעבר. ישנה אווירה מאוד כפרית, שקטה מצוירת ופסטורלית. מי ששוהה בה לא מרגיש שהיא שוכנת בין 2 כבישים מהירים. כפר סבא היא עיר מרכזית שיש בה מענה פונקציונלי לכל דבר ועניין בכל תחום.

אם בחרתם לחגוג אירוע קטן אפשר וכדאי לשקול לעשות את זה בסביבת הבית.

גסטליין מציעה שירותי השכרת ציוד לאירועים בכפר סבא

חברת GuestLine היא מהמובילות בארץ בהשכרת האירועים ומאופיינת בציוד איכותי, מעוצב ומחירים הוגנים לצרכנים המעוניינים לערוך אירוע בביתם. החברה, מציעה ציוד בסיס לאירועים הכולל: השכרת שולחנות וכיסאות, השכרת כלי אוכל והשכרת כלי הגשה, השכרת רהוט אלטרנטיבי הכולל פינות ישיבה, פינות זולה, השכרת שולחנות בית קפה, השכרת שולחנות וכיסאות בר, פופים ומערכת הדומים. ל GuestLine גם חופה מסורתית יפה, מחממים, מאווררים, פרגודים ושמשיות.

אנחנו מציעים שירותים של השכרת ציוד בצופית, השכרת ציוד בגן חיים, השכרת ציוד בשדה ורבורג, ובסביבה

רעיונות פרקטיים לאירוע בבתים ובחצרות הבתים

בכפר סבא יש הרבה חנויות לממכר אוכל מוכן בכל מיני טעמים ומחירים. אפשר לקנות אוכל מוכן בהזמנה לפי הטעם והתקציב שלכם. למי שרוצה להתפנק יותר מוכן לשלם על כך יכול להזמין שף פרטי או חברת קייטרינג שיכינו לכם אוכל במקום וידאגו גם להגשה ולטיפול באורחים. אם יש לכם כמות קטנה מאוד של אורחים ואתם יודעים לבשל אז זו ההזדמנות להראות לאורחים את היכולות שלכם.

מומלץ מאוד להזמין ציוד בהתאם לצורך. אם למשל יש לכם מספיק מקומות ישיבה וזה נראה מכובד אפשר להזמין רק כלים או ההפך (להזמין רק כלים). צריך לחשוב על עזרים נוספים כמו אוורור ותאורה.

מוסיקת רקע משלים את האווירה. אלו הדברים הבסיסיים לכל אירוח אבל כמובן שניתן להעשיר בדברים נוספים כמו אומן אורח, ריקודים ,תקליטן וכל העולה בדמיונכם.

חברתGuestLine  מציעה השכרת ציוד איכותי והמחירים שלנו הוגנים. אנו נותנים יעוץ בתכנון האירוע מהניסיון שצברנו בתחום האירועים הביתיים לאורך השנים. אנו מסייעים לבעלי האירועים בבחירת הציוד ועיצוב המקום על מנת להבטיח שהאירוע יהיה במיטבו. יש לנו רעיונות לעיצוב כמעט ללא עלויות. אנו מספקים את הציוד המתאים לכלל האירועים ומאפשרים לכם להפיק חוויה יוצאת דופן ומתאימה לאירוע.

אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר באתר האינטרנט או באמצעות הטלפון ולהתייעץ אתנו בכל השאלות והחששות שעולות לקראת האירוע בדרך לאירוע הביתי המושלם.

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן