השכרת ציוד לחגים

המשפחות המורחבות מתכנסות בחגים לארוחה משותפת ודשנה.

מכירים את ההרגשה כשאתם צריכים לארח? עליכם לדאוג לניקיון וסדר בבית ובגינה. צריכים לערוך הרבה קניות ולהכין הרבה אוכל עם הרבה מבחר.. ואז פתאום מתברר שכמות המשפחה גדלה וכך גם כמות האורחים האמורים להגיע. בנוסף לכל ההתארגנות הזו עליכם לדאוג למקומות ישיבה, למפות ולכלי אוכל. אז מתחילים לשאול כיסאות ושולחנות מהשכנים, קונים כלים חד פעמיים אבל לנו יש פתרון טוב יותר: אנחנו מציעים השכרת ציוד לחגים. הציוד כולל השכרת שולחנות, השכרת כיסאות, השכרת מפות, השכרת כלי אוכל והשכרת כלי הגשה. אם תתכננו מראש להזמין את השירות אז כל השירות עלינו כולל הבאה ופינוי הציוד אליכם וממכם. כל הציוד תואם, נקי ואלגנטי משרה אוירה חגיגית כמו שמתבקש. אפשר לסגור את השכרת הציוד לחגים מבלי לצאת מפתח הבית אלא באמצעות הטלפון, המייל ובחירת המוצרים באמצעות תמונות או שיחה.

באירוח מסוג זה, צריך להשרות אווירה של חג. לשם כך צריך לתכנן מראש את כמות המוזמנים, למקם אותם יפה סביב שולחן ערוך באלגנטיות, שיהיה נוח, יפה, ושיוכלו לשוחח אחד עם השני בנוחות. צריך לדאוג שתהיה לכל הסועדים גישה לאוכל. אנחנו בגסטליין נותנים שירות יעוץ ותכנון בעניין.

מלבד זאת צריך לדאוג לארוחת החג: מאכלים מיוחדים לפי המנהגים בכל בית, או דברים שדורשים מאמץ מיוחד אשר ביום שגרתי לא נהוג להכין אותו.

כל הנטל נופל על המארח: התכנון המוקדם למקם כל דבר, הקניות, הבישולים ואח"כ הפינוי והניקיון

כדי להקל על המארח, נוצרה מגמה של פנייה להשכרת ציוד לאירועים ולאירוח. שימוש בשרות זה, חוסך את קניית הכלים, הובלתם, אחסונם ואפילו את שטיפתם לאחר הארוחה. כמו כן השרות מציע מפות להשכרה שאחריות השטיפה לא חלה על השוכר אלא על נותן השירות של השכרת ציוד. כמו כן חלק ניכר מן הארגון למי שזקוק לרהיטים ותכנון המיקומים של האורחים במקום הנתון.

יש אפשרות להזמין רק את מה שאתם צריכים ורוצים ולא חייבים לקחת סל שלם. למשל אם אין לכם צורך בהשכרת כלים ואתם רוצים להשתמש רק בהשכרת רהיטים אז זה בהחלט אפשרי או לחילופין אם אין לכם בצורך ברהיטים ואתם רוצים לשכור רק כלים..

אם התקציב שלכם מוגבל אפשר להתקשר להתייעץ איתי על מה אפשר וכדאי לוותר ועל מה לא.

 

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן