על עצמי וגסטליין שלי

כשחיפשתי רעיון לפתיחת עסק פרטי עלו לי כמה אבל ברגע שחשבתי על השכרת ציוד לאירועים ידעתי שזה בדיוק בשבילי. הגעתי לזה בעקבות בקשה של גיסתי לעזור לה לבחור כלים חד פעמיים לשבת חתן של בנה. אני הפניתי וליוויתי אותה להשכרת ציוד לשדרוג האירוע. תוך כדי כך התחלתי לחשוב כמה שזה מתאים לי ליצור עסק כזה משלי. אני שכרתי כבר לפחות 5 פעמים ציוד לאירוח אצלי ואני יכולה ורוצה לעשות את זה.  

נהניתי בכל שלב בניית העסק שלי, מהכנת התוכנית העסקית , בחירת הכלים, המפות והרהיטים ובהמשך משאר הקניות שאף פעם לא נגמרות.  אני מתלהבת כל פעם מחדש להציע רעיונות ועיצובים חדשים. אני שמחה לתת שירות בהתאם לדרישת הלקוח לסגנון האירוח לתכנן את צורת הישיבה, הגשת האוכל ולהציע לו חלופות שונות.  לפעמים פונים אלי כדי לקבל שירות שלא קיים בסל המוצרים או השירות שלי וכמעט תמיד אני נותנת טיפ להמשך החיפוש הנכון לאותו שואל.

אני נהנית לעבוד במה שאני אוהבת ויודעת. אני מכירה ולוקחת חלק פעיל בכל פעילות העסק שלי. כמעט אחרי כל אירוע אני מקבלת שטף מחמאות על "איך שהיה כ"כ יפה ומושלם" והמארחים קיבלו מחמאות על הציוד וזה תמיד ממלא אותי באנרגיות להמשיך.

אני חושבת שיש לי טעם טוב ולכן אני בוחרת את המלאים שלי. אני אוהבת דברים איכותיים ושונים משל המתחרים. גסטליין הינה בוטיק להשכרת ציוד לאירועים בגלל שהוא נישה לאירועים קטנים והכל ברמה גבוהה ומאוד מוקפד, איכותי ונקי.

כתובת העסק בצורן ולכן אני מספקת ציוד בעיקר לאזור השרון : השכרת ציוד בצורן, באבן יהודה, בקדימה, בכפר סבא, ברעננה, בהרצליה, בכפר שמריהו, ברשפון, באודים, בגוש תל מונד וכו'

אני תמיד נותנת עצות לפי הצורך של הלקוח כדי שיהיה מרוצה לפני ואחרי קבלת השירות .

אחד התחביבים האהובים עלי הוא אירוח. אני מאוד אוהבת להפתיע את המוזמנים. בכל אירוח אני מנסה ליצור אווירה חדשה ומרעננת.

אני אוהבת גם להפתיע באוכל המוגש: בגיוון ובחירת המנות והקינוחים ובצורת הגשתם.

ממתינה לפנייתכם, סיגל ארביב

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן