תכנון והפקת אירוע פרטי

אם אתם מתכננים בר מצווה, חנוכת בית, שבת חתן, מסיבת יום הולדת בחצר או בבית אתם צריכים להפיק אירוע כמעט לבד. כיום זה לא כ"כ קשה. יש נגישות לכל אחד מאתנו באמצעות האינטרנט להגיע לכל בעלי המקצוע. אפשר גם מהמלצות וניסיון של אירוע מוצלח לברר מנין הספק הזה והזה.  

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. כל גני האירועים והאולמות, המסעדות ומעצבי האירועים, השפים וחברות הקייטרינג מתפארים בפריסת הציוד כחלק אינטגרלי למה שהם מציעים גם בפונקציונליות וגם בעיצוב ובאווירה. זהו הרושם הראשוני של האורח מהמקום שאליו הוזמן.

גם כל מסעדה, שף או קייטרינג מתפארים גם בצורת ההגשה ואפילו בוחרים צלחת מתאימה לכל מנה. בנוסף האווירה שהמקום הציוד והעיצוב מציע נותן את הרושם הראשוני.

יש המבקשים אירוח באווירה של אירוע עם כיסאות סביב שולחנות ויש המבקשים אווירה של מסיבה עם ריהוט אלטרנטיבי (-ישיבה גבוהה על כיסאות ושולחנות בר או נמוכה כמו פינות ישיבה ופופים)

בעניין של תקציב חייבים להתחשב : יש דברים בסיסיים שלא כדאי לוותר עליהם ודברים שעליהם אפשר לוותר אם אין מספיק תקציב.

כל בילוי מלווה באוכל. לפעמים האוכל הוא המרכיב העיקרי להצלחת או לכישלון הבילוי. אני תמיד ממליצה לבדוק מעבר למחיר למנה מה בדיוק יקבלו ואילו כמויות. כבר קרה לא אחת שהייתי באירוע ולא היה מה לאכול או שהיה ונגמר.

המלצתי לבחור ציוד איכותי ונקי מחברה אמינה שיודעת לתת שירות ויחס אישי. אצלנו נתינת השירות באה לידי ביטוי כאשר מתאימים את הציוד לשטח האירוע, שואלים אם יש מגבלת תקציב ומהי ומנסים להתאים ציוד אופטימלי לתקציב הנתון. שואלים את העדפת הלקוח בטעמים של פריסת הרהוט ובבחירת הכלים. שואלים איך יוגש הכיבוד בהגשה, בבופה או בדוכני מזון ומתאימים את ההצעה לצרכי הלקוח. אם הלקוח עדיין לא סגר את נושא האוכל אני נותנת אופציות כדאיות לטעמי. כמו כן לגבי העיצוב והדקורציה. להשלמת האירוח צריך לדאוג למוסיקה ע"י תקליטן, קריוקי וכיו"ב

לסיכום: סגירת הגשת האוכל, הציוד, המוסיקה והעיצוב הטובים שתבחרו יתנו פתרון הולם ביותר לאירוע מקסים שתפיקו.

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן