השכרת ציוד לאירועים בהרצליה

השכרת ציוד לאירועים בהרצליה והאזור

אנחנו מספקים ציוד לאירועים קטנים בהרצליה בבתים פרטיים ובחצרות הפרטיות. אנחנו נותנים שירות גם בסביבה של הרצליה: ציוד לאירועים בכפר שמריהו, ציוד לאירועים ברשפון, ציוד לאירועים בהרצליה פיתוח, השכרת ציוד בקיבוץ געש, ציוד לאירועים בשפיים וציוד לאירועים בארסוף.

יש לנו לקוחות עסקיים מאזור התעשייה הרצליה שמבקשים מאתנו ציוד לכנסים ולימי גיבוש או לציון אירוע מסוים וספציפי בחברה וגם להרמת כוסית לחג.

הציוד של חברת GuestLine יוקרתי ומעוצב ברמה גבוהה.

בד"כ מבקשים מאתנו שירות עבור סוגי האירועים הבאים: השכרת ציוד לאירועים עסקיים, השכרת ציוד לאירועי יום הולדת, ציוד לחתונות קטנות, ציוד לשבת חתן, ציוד לחנוכת בית, ציוד לבר מצווה, ציוד לבת מצווה, השכרת כלים לחגים ועוד.

אנחנו מציעים גם רהוט אלטרנטיבי שכולל פינות ישיבה מעוצבות, פינות זולה, השכרת הדומים, השכרת פופים, השכרת שולחנות וכיסאות בר, השכרת שולחנות בית קפה ועוד.

חברת GuestLine משכירה גם ציוד נילווה נוסף כמו שמשיות, חופות מסורתיות, פרגודים וכלל הציוד הנדרש לעריכת אירוע יוצא דופן.

היתרונות של גסטליין לאירוע שלכם בהרצליה

בשונה משאר החברות להשכרת ציוד לאירועים בשוק אנחנו עובדים רק על אירועים קטנים. אנחנו בחרנו לעבוד רק באירועים כאלה ולכן כל הזמנה שיחסית היא קטנה לחברה אחרת היא משמעותית עבורנו. אנחנו מתייחסים בכבוד, בסבלנות לכל אחד.

בגלל שבחרנו בנישה המיוחדת הזו של אירועים קטנים אז חשובה לנו מאוד רמת ההקפדה על כל פריט. אנחנו קונים ציוד איכותי יותר ומנסים לשמור על קו שונה משאר החברות ולא להראות בנליים בתחום.

כמו כן אנחנו מקפידים הקפדה יתרה על רמת ניקיון גבוהה ככל שניתן.

אנחנו נותנים יעוץ אפקטיבי ומאירים את עיני הלקוחות ולקוחות פוטנציאליים בנוגע לתכנון האירוע מבחינת תקציב ותכנון המקום והעמדת הציוד וגם יש לנו רעיונות פשוטים וזולים בנוגע לעיצוב האירוע.

גם אנחנו ממוקמים באזור השרון ולכן מחיר ההובלה שאנו מציעים יחסית לא יקר עבור אספקה ופינוי  להרצליה.

האמינות שלנו מאוד חשובה לנו ולכן אנו מקפידים לספק ולפנות את הציוד בזמן.

SHARE THIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
דילוג לתוכן